Besvikelse

HEJ :)

Jag är ganska besviken på 2 av mina nära vänner, vi skulle ut i stan idag och fixa lite saker. Dom skulle komma till mig klockan 12 eftersom vi skule ut till stan tidigt fast när klockan var 12.10 så ringde deras mamma och ville snacka med mig, dom kunde inte komma för att...
Men det jag är mest besviken på är att för det första att dom inte ringer själv till mig och säger det, och för det andra att vi hade ju planerat detta så jag har ju tackat nej till andra folk som har frågat mig om vi skulle träffas.

Men man får väl tåla lite sånt då och då.
Ska nog sticka till A och vi skulle ha en sån dag där man bara tar det lugnt, vi ska göra ansiktsmask, titta på film och sen titta på en sån riktig tjejfilm.
Har ni några förslag till en sån film så får ni gärna kommentera :)

Puss, uppdaterar mer sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0