Föreldrar förstör allt!

HEJ, jag är väldigt arg på mina föreldrar. Jag och A skulle sticka på fest ikväll men NEJ mina föreldrar har bokat bio biljett till filmen MAMMA MIA och jag hatar verkligen sånna filmer. Jag kommer vara så uttråkad så jag kommer somna. Filmen börjar om 2 timmar och sen slutar den 23 och jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig. Förmodligen kommer jag sticka till A efter bion, men ändå dom kan ju inte bara göra så mot mig, Jag hade ju planer.


Kolla in A's blogg förresten
www.Djshawty.blogg.se den bloggen är värd att läsa för er som har lite tid över.


Puss, slänger in en outfit innan jag sticker men nu ska jag duscha!

Kommentarer
Postat av: Tanjizen

HAHAHHA köpte dom biobiljetter till er tre? GAY

Haha jag missar minsann ingenting. Själv köpte jag en oversize kofta, en t-shirt och skor idag. A-vundsjukan

Pusssss

2008-07-19 @ 03:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0