skor..

HEJSAN!

Jag tror verkligen att jag är förälskad i skor, tror jag har köpt minst 7 par skor den senaste månaden inklusiv juni.
Det är helt sjukt, men jag älskar verkligen att shoppa skor. Ibland hittar man ju några klädesplagg som ser helt underbara ut på en provdocka men sen när man testar som själv så ser det helt hemskt ut, jag känner ofta så iallafall.
Men med skor går det inte, det är vad jag tycker men om man ser det så här. En tjej går in och prövar en klänning och den sitter inte alls snyggt och hon blir verkligen jätte ledsen då är det inte roligt ju. Men med skor ser man alltid bra ut i. jag bara älskar skor dom är helt underbara. Tänkte iallafall visa min senaste sko inköp :)


          


Puss, älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0