27/6 =)

HEJ ALLA KÄRA LÄSARE =)

Idag så åkte jag till bästa kusinen A och vi chillade hemma hos henne rätt så länge.
Vi fixade oss när vi hade bestämt att vi skulle sticka upp till stan lite senare men det blev över 3 timmars fixning :P
I alla fall så kom vi till stan vid halv åtta tiden men då var allt stängt sjukt otur, men sen stack vi till A's pojkvänn som bor vid drottningtorget. Vi kom dit och bara satt i soffan & tittade på någon jävla film som ändå var ganska rolig i slutet.
Efter några timmar så var jag tvungen att sticka hem eftersom jag skulle vara hemma en viss tid men det höll ju inte så bra som det inte brukar heller.. Det var ju också Amanda & Remy's 6 månaders dag så jag vill säga Grattis till dom och jag hoppas att det håller längre. Men när jag kom hem så tittade jag på tv sen gick och la mig sen somnade jag :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0