Hmm..

HEJ =)

Jag har inte kunnat uppdatera igår för jag var i stan nästan hela tiden sen blev det mys med R..
Som sagt handlade jag lite saker igår och jag tänkte visa dom :)


, söt blus/tröja från H&M 149 kronor.

, ett grått skärp från H&M 99 kronor.

, en svart BH från H&M 85 kronor.

, 7 par trosor från Lindex 75 kronor.

  , ett gilligt linne med flätat axel band 79 kronor.

Sen handlade jag 3 stickade koftor och en grå tjocketröja.

Uppdaterar mer senare men nu ska jag titta på The Hills, puss <3


Kommentarer
Postat av: Tanjizen

Handlade du allt det?

2008-07-01 @ 18:07:09
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

Ha en skön fredag!

2008-07-04 @ 09:02:19
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0