Sista dagen!

NEEEJ!
Idag var det sista dagen på Espresso House.
Kommer verkligen att sakna personalen som var jätte trevliga mot mig och K.
Som en present när vi skulle sluta fick vi 3 choklad bitar i en sån fin påse och en cd med Espresso House låtar.
När man satt på bussen påväg hem insåg jag verkligen hur mycket jag kommer att sakna allt detta.
Alla folk, maten, kakorna såklart och allt annat verkligen.
Fast jag och K får ju åka dit någon dag och fika där så vi träffar dom igen.
Personalen sa massor av posetiva saker till oss t.ex att vi hade varit dom BÄSTA praktikanterna.
Man blir verkligen glad av att höra sånt :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Mmm.. så jobbigt ibland! :P

2008-06-01 @ 19:29:46
URL: http://jlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Nu är min designtävling avslutad, span in min blogg för att se vem vinnaren blev :)

2008-06-02 @ 14:27:51
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0